Het was een mooie ervaring, bedankt voor de geweldige föhn Ivana!
Bahar•about 1 year ago
Verified review
Erg blij met mijn haar en heel vriendelijk personeel!
Myrthe•about 1 year ago
Verified review
Amazing as always
Daniel•about 1 year ago
Verified review
Ontzettend lieve mensen die je meteen op je gemak stellen. Bij elke stap leggen ze rustig uit wat ze doen, wat echt vertrouwen geeft. De kleur werd samen gekozen en perfect afgestemd op wat ik wilde — en het resultaat is geweldig! Ze nemen echt de tijd voor je, luisteren aandachtig naar je wensen en denken mee. Je voelt je geen nummer, maar echt gezien. Absoluut een aanrader!