Mijn haren zijn weer mooi in model geknipt, hij heeft goed naar mijn wensen geluisterd. Zeer vriendelijk en je voelt je er altijd welkom
Ladies' Haircuts
Rachida•about 2 years ago
Verified review
Na jaren dezelfde, nu bij een nieuwe kapper, altijd tricky, maar werd goed geholpen. Werd goed geluisterd en fijne adviezen gegeven. Heel blij met het resultaat.
Ladies' Haircuts
NdW•about 2 years ago
Verified review
Not satisfied with the result
Ladies' Haircuts
N/A•about 2 years ago
Verified review
Was a mid experience. The cut was fine but I feel like there wasn’t much advice or thinking with me.