Mooie spa, fijne sfeer. Vooral de Turkse hammam. Ik raad het iedereen aan!
A.•over 7 years ago
Verified review
Super lekker gechilled!
A.•over 7 years ago
Verified review
Een super ervaring. Wij hadden unit 1 met z’n 6. Ruimte is groot, schoon en alles lekker op temperatuur. Muziek kan worden beluisterd via YouTube(via tv) of via tablet die aangesloten is op speakers. Lieve medewekers. Wij komen zeker terug!
S.•over 7 years ago
Verified review
Ik vind het een goede service, alles is duidelijk verteld, alleen vind ik dat bij unit 1 de zwembad water wat warmer kan zijn “ Lauw water” want van heel warm ineens naar koud is geen prettige gevoel.