Goeie service!
Lekker ontspannen.
Heerlijk, zeker voor herhaling vatbaar!
C.•over 7 years ago
Verified review
Top en uitstekende service lieve aardig mensen zeker voor herhaling vatbaar.
M.•over 7 years ago
Verified review
Erg mooie en leuke sfeer! Hele leuke dag gehad. Service mag beter
W.•over 7 years ago
Verified review
Aardige mensen en een vriendelijke en vlotte service. Unit 2 is een heerlijke unit mag naar mijn mening iets warmer. Maar dat is een persoonlijke voorkeur. Zeer hyginisch en alles is heerlijk fris en nieuw. Zeker voor herhaling vatbaar.
F.•over 7 years ago
Verified review
Water van het zwembad was best koud. Verder was alles naar wens. Zeker een aanrader💪🏻