Nog altijd fijne vriendelijke medewerker 🤗anti cocktails superlekker 🤤😋 fris en hygiënisch. 🤗🤗10 points
I.•11 months ago
Verified review
Heerlije genoten en alles netjes schoon
Walter •11 months ago
Verified review
Gewoon lekker relaxt .. mega ontspannen
M.•11 months ago
Verified review
Heerlijk gehad
Marloes•11 months ago
Verified review
Klantvriendelijk en goede service. Ben op een aantal plekken geweest maar nooit zo fijn ervaren. En de mocktails en fruitschaal ( supervers) waren heerlijk! Het is een hele schone en fijne privé spa. Dame achter de balie is super lief! Ik ga zeker nog een keer terug.