Heerlijk ontspannen Spa ervaring gehad. Alles was schoon en netjes en van alle gemakken voorzien. Watertemperatuur in zowel het zwembad als de Jacuzzi was perfect.
Wij komen gauw terug!
N.•about 1 year ago
Verified review
Het was fantastisch! Wij komen zeker terug voor een volgende keer.
E•about 1 year ago
Verified review
Was maar een klein ding en dat was dat er geen koud water uit de douche kwam. Hij bleef op heet. Voor de rest was alle netjes en heel leuk
W•over 1 year ago
Verified review
Bedankt for alles 😊
S•over 1 year ago
Verified review
Mijn partner en ik hebben genoten, goede service, hygiënisch en vriendelijk. Wij gingen helemaal zen naar huis. Alleen jammer dat er na 18:30u alleen pizza genuttigd kan worden. Maar wij kregen te horen dat het menu wordt geweizigd. 😋