Het was een fijne massage. Even wennen dat hij werd uitgevoerd door een man. Ik had een vrouw verwacht, maar verder maakt dat eigenlijk niks uit. Nog steeds erg ontspannend en er werd rekening gehouden met rugklachten.
Tessa•over 1 year ago
Verified review
Geweldig
Roland•over 1 year ago
Verified review
Heerlijke massage gehad.
Bianca•over 1 year ago
Verified review
Weer heel fijn geholpen door Elnaz! Blij met mijn wimpers na de lashlift.