Ik ben ontzettend blij met de behandeling. Emke kijkt zorgvuldig naar wat mooi is en haalbaar is voor je haar. Met uiteindelijk een prachtig resultaat. Daarnaast is ze ook hardstikke vriendelijk. Mocht je opzoek zijn naar een kapper ga dan vooral hier naar toe.
Styled by Emke•Balayage
Bo•3 months ago
Verified review
Heel mooi gekleurd en geknipt. En als altijd erg gezellig.
Sanne•3 months ago
Verified review
Leuk en gezellig als altijd! En ik ben weer heel blij met hoe mijn haar geknipt en gekleurd is.
Hester•3 months ago
Verified review
Highly recommend Emke for haircut and color services- she is knowledgeable and experienced!
Styled by Emke•Ladies' Root Colouring
Linda•3 months ago
Verified review
Zoals altijd, super blij met het resultaat! Hartstikke bedankt!