Super lieve dames en zeggen ook eerlijk wat goed en niet goed is voor je haar. Ze geven beide goede tips in voordeel van de klant. Echt een aanrader.
Astrid•almost 6 years ago
Verified review
Esmee is absolutely lovely. I am really happy with the haircut!
Styled by Esmee
Anonymous•almost 6 years ago
Verified review
Ging zonder enig idee wat ik wilde naar het salon. Geen idee van kleur of kapsel..maar ze hebben er iets fantastisch van gemaakt. Prachtige kleur en mooie knipbeurt. Krijg alleen maar complimentjes.
Anonymous•almost 6 years ago
Verified review
2 bijzondere dames, vriendelijk, ruime ervaring, luisteren goed naar wat je wensen zijn. Ontspannen sfeer. Zeer tevreden over het resultaat. Kom zeker terug en raad deze haar studio aan bij vriendinnen