Ik heb onlangs een heerlijke gezichtsbehandeling gehad bij Esthetics 4 You en ben ontzettend tevreden! De salon is schoon, rustgevend en het personeel is erg vriendelijk en professioneel. Tijdens de behandeling werd echt de tijd genomen en kreeg ik goed advies passend bij mijn huid. Mijn huid voelde na afloop fris, zacht en verzorgd aan. Je merkt dat ze met aandacht werken en kwaliteit belangrijk vinden. Zeker een aanrader voor wie zichzelf even wil verwennen met een fijne gezichtsbehandeling!
Nisma•about 2 months ago
Verified review
Ik werd geholpen door een zeer vriendelijke en professionele persoon die de door mij gevraagde behandeling en de daaropvolgende zorg duidelijk heeft uitgelegd; ik ben zeer tevreden.
alejandra•about 2 months ago
Verified review
Vandaag mijn wenkbrauwen laten doen en ik ben echt super tevreden met het resultaat! Er is heel precies gewerkt en er werd goed geluisterd naar wat ik wilde. De vorm past perfect bij mijn gezicht en het ziet er heel natuurlijk uit.
Ook de sfeer was prettig en professioneel, waardoor ik me meteen op mijn gemak voelde. Ik kom hier zeker terug en zou het iedereen aanraden die mooie, verzorgde wenkbrauwen wil!
Treatment by Azra•Brow Lamination
Betul•about 2 months ago
Verified review
Mooi resultaat van mijn wenkbrauwen en erg vriendelijk en schoon , 🙏❤️ik ben blij
Gabrielle•about 2 months ago
Verified review
Ik ga al jaren naar Gaye voor wimperextentions en elke keer ben ik blij met het resultaat. Ze doet het heel zorgvuldig, mooi en pijnloos. Dankjewel meid ;)