Wimperlift en verven + wenkbrauwen verven was zeer professioneel, goede uitleg en meedenkend in wensen. Vriendelijk en zeer kundig. Ik kan deze salon iedereen aanbevelen!
Lisanne•10 months ago
Verified review
Je bent een topper! Precies, daar hou ik van!
Ik ga altijd tevreden de deur uit dat weet je 💗
Shannon•10 months ago
Verified review
10/10 ervaring! Misa stopt veel zorg in haar werk en heeft een professioneel oog :) Echt super blij met het resultaat, paat perfect bij de rest van mijn uiterlijk!!
Esra•11 months ago
Verified review
Ik ben blij met het resultaat! Ze is heel vriendelijk en ze legt alles goed uit wat ze doet!
Super blij mee!!!!
Tatum•12 months ago
Verified review
Super leuke meid en doet haar werk perfect. Heel mooi resultaat en een leuke meid. Ga zeker vaker.