Fabienne is een hele lieve vakvrouw.
Ze neemt de tijd en geeft goede adviezen en tips. Ze gebruikt mooie producten.
Ik fan!
Treatment by Fabiënne Lablans
Raja•over 4 years ago
Verified review
Elke 3 weken weer prachtige verzorgde nagels, ik kijk altijd weer uit naar de vervolgafspraak. De moeite waard voor zowel een prachtig resultaat van de nagels als een gezellig gesprek met Fab!👏
Treatment by Fabiënne Lablans
Rianne•over 4 years ago
Verified review
Show venue reply...
Fabienne is kundig , ze denkt mee, is erg vriendelijk en niks is haar te gek qua aparte nagels. Gewoon een topper 😘en kom graag bij haar!!