Zeker, het was weer heerlijk. En een hele goede aanvulling ook die huidscan en analyse!
Jennefer•about 5 years ago
Verified review
Het was weer een heerlijke behandeling. Lekker ontspannen even tijd voor jezelf. Dank je Sheila.
Henny•about 5 years ago
Verified review
Vanmiddag genoten bij Sheila. Mijn huid voelt heerlijk aan, alle overtollige haartjes zijn weer weg en wenkbrauwen / wimpers zijn geverfd. Sheila, dank je wel en tot over 2 maanden.
Anja•about 5 years ago
Verified review
Toppie , zo 'n verzorging
N•over 5 years ago
Verified review
Was weer geweldig, en ik heb het zo nodig.
Ging weer herboren de deur uit. Bedankt KANJER!
Lida van der Hoorn. 👍