Tijd en aandacht, goede adviezen, meedenken. Warm welkom en heerlijk ontspannend.
Cathelijne•over 2 years ago
Verified review
Al mega lang klant bij Judith en super tevreden!! Goed advies en fijne producten
Anne-Miek •over 2 years ago
Verified review
Een verwennerij voor je huid met deskundig advies, in fijne ambiance. Alles afgestemd op de diverse seizoenen. Je loopt met een mooie glow weer naar buiten.
Heerlijke producten zonder onnodige “rommel” erin. Mijn huid is rustig sinds ik deze gebruik.
marieke•over 2 years ago
Verified review
Prima behandeling! Ik ga weer met mooie voeten naar huis. Ik ben er blij mee!
Gerba•over 2 years ago
Verified review
Een behandeling bij Judith is echt een ontspannen moment voor jezelf. Ze geeft goede adviezen over de behandelingen en producten die bij jouw huidtype passen. Je wordt altijd in de watten gelegd en er is een ontspannen sfeer.