Hoi ingmar, je was professioneel en het was allemaal duidelijk, het was ook ongedwongen gezellig en ik vond je nabehandeling fijn, het koelde goed af en het is niet gaan trekken.
Jolanda •4 months ago
Verified review
Super blij met het resultaat, blauw lijntje onderkant ogen laten zetten en dit al vaker bij andere laten doen , maar dit was de eerste keer zonder pijn, best snel en met een super mooi resultaat. Dank je wel Ingmar 👌👌
Hanneke •4 months ago
Verified review
Ingmar was so professional and did everything with great care. The studio is immaculate and the quality of the products was excellent. Will be back!
Sophia•4 months ago
Verified review
Ingmar is een hele lieve dame die goed luistert naar de wens van de klant. Ze neemt de tijd en gaat voor goede kwaliteit. Niets geen gehaast, maar een goed en duidelijk plan met bijbehorend resultaat. Als ik ooit weer een tattoo zal willen zonder twijfel naar Ingmar! Ga zo door!