Ik heb een heerlijke massage van Rubienne gehad. Zij weet goed de plekken te vinden waar ik echt vast zat. Ik was na de massage helemaal ontspannen. Echte aanrader!
Dionne•over 2 years ago
Verified review
Ik ben erg tevreden met het resultaat. Zou het zeker aan m’n vriendinnen aanraden.
Lisa •over 2 years ago
Verified review
Ik heb een hele prettige behandeling gehad.
De salon is erg mooi, een prettige omgeving. Altijd fijn om bij Dionne te komen!
Kim•over 2 years ago
Verified review
Mijn eerste afspraak bij Focus body and soul is heel goed bevallen!
Dionne heeft mijn wenkbrauwen geëpileerd en geverfd het ziet er heel mooi uit ik ben zeer tevreden!
Wilma•over 2 years ago
Verified review
Goed geholpen en ook nog last minute wat ik top vond omdat ik maandag op vakantie ga en m’n eigen specialiste was ziek. Mooie salon en een gezellig praatje.