Galaxy Nails in HILVERSUM Reviews

Kerkstraat 87, Hilversum

Check availability and book online

Reviews are written by customers after their visit.

4,6
1072 reviews

Filter by treatment

Filter reviews

Treatment

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Ik ben erg tevreden over de BIAB-behandeling hier. De nagelstyliste werkt heel zorgvuldig en bouwt de vorm en apex mooi op, waardoor mijn nagels slank en natuurlijk ogen maar toch stevig zijn. Na meer dan 3 weken zitten ze nog perfect, zonder scheuren of lifting. De behandeling was zacht en deed geen pijn. Mijn nagels voelen duidelijk sterker aan. Zeker een aanrader als je duurzame en veilige BIAB-nagels wilt.
Show venue reply...
Ik ben super tevreden met mijn bezoek aan deze salon! Het personeel is vriendelijk en heel attent. Vooral Hao heeft prachtig werk geleverd: zorgvuldig, zacht en professioneel. Ze legt alles goed uit en vraagt steeds of alles oké is, waardoor ik me op mijn gemak voelde. Tijdens de behandeling kreeg ik ook een lekker kopje koffie, echt gezellig! Het resultaat is mooi en natuurlijk. Zeker een aanrader ,ik kom terug!
Show venue reply...
ik vind mijn nieuwe set niet mooi en dit is niet de 1e x
Prima salon voor een standaard biab behandeling.
Zoals elke keer zeer verzorgde nagels, ook keurig even de randjes weggeknipt en dat voor alleen gellac. Top!
14
1
14
15
16
160
16