De ontvangst is hartelijk en gastvrij. De sfeer is prettig. Er wordt schoon gewerkt, met aandacht voor de structuur van het haar, en hoe het haar valt, met advies of het gewenste model bij het gezicht past. Na de wasbeurt, wordt het haar op vakkundige wijze in model geknipt, waarna in overleg in model gebracht. Er wordt op de afgesproken tijd gewerkt en steeds na volle tevredenheid. Er zijn ook fijne, betaalbare producten voor het haar te koop, passend bij de structuur en het model van het haar
Styled by Gazelle•Ladies' Haircuts
Ida•7 months ago
Verified review
Show venue reply...
Ze heeft zo'n mooie kleur in mn haren gezet, krijg zoveel complimenten. Ze is daarnaast ook heel zorgzaam en neemt de tijd voor je! Aanrader!
Styled by Gazelle•Ladies' Root Colouring
Carien•7 months ago
Verified review
Show venue reply...
Vakkundig, geeft fantastische persoonlijk adviezen en uitstekend gevoel voor stijl.