Cristina zit duidelijk al jaren in het vak. Zij heeft alle aandacht voor jou alleen, geeft vrijblijvend advies en heeft een goede föhn techniek. De salon was ook heel schoon en er werd telkens gedesinfecteerd.
Styled by Cristina
Jovanka•almost 5 years ago
Verified review
Mijn krullen zijn geweldig nog nooit zo goed geknipt. Ook de styling was perfect!
Styled by Cristina
Ilaysa•almost 5 years ago
Verified review
Nice service
Styled by Anushka
Esther•almost 5 years ago
Verified review
Very welcoming and transforming treatment (olaplex+steam conditioning). Came in with dry hair walked out with smooth healthy hair
Styled by Cristina
Dahlia•almost 5 years ago
Verified review
De service was top en mijn kinderen zijn super blij! Thank you!