Zeer goede kapsalon, deskundig in krullen knippen en goeie producten. Ik ben er blij mee!
Styled by Atusa•Ladies' Haircuts
Anonymous•almost 5 years ago
Verified review
Al sinds jaar en dag by far mijn favoriete salon. Atusa, Shiwa en haar collega's zijn vriendelijk en zeer vakkundig. Er hangt altijd een leuke sfeer in de salon. Echt een heerlijk moment van ontspanning.
Styled by Atusa•Ladies' Full Head Colouring
Maud•almost 5 years ago
Verified review
Leuke sfeer. Heel goed geknipt. Zeker het terug komen waard.
Ladies' Haircuts
Habets•almost 5 years ago
Verified review
Atusa, mijn haar zit wederom weer geweldig. Dankjewel.