NOOIT MEER!!!!!! Nagels veel te kort geknipt. Meerdere wondjes bij de nagelriemen. Ongepaste opmerkingen over het uiterlijk van mijn voeten en handen. Hele slechte ervaringen van een erg respectloos persoon.
Joenne•9 days ago
Verified review
Correct en snel gellak tenen
Aardig personeel
Treatment by •Gel Nails Pedicure
Lydia•10 days ago
Verified review
Top behandeling terwijl je relaxed
Meruchia•11 days ago
Verified review
Mooie nagels bleven lang zitten zonder af te breken