De pedicure verliep goed en ben ik ook tevreden over, echter in de ruimte waar mijn pedicure plaatsvond (kleine ruimte rechts beneden) kreeg iemand een gezichtsbehandeling. De ruimte is zo klein en het gordijn transparant dat ik dat niet fijn vond. Normaal kan je dan een praatje maken met de gene die de pedicure uit voert. Nu is dat natuurlijk erg onrustig voor beide partijen