vriendelijk personeel alleen een beetje gehaast. tijdens het epileren van mijn wenkbrauwen met een draadje heb ik aan breide kanten best diepe snedes opgelopen. de wenkbrauwen zien er goed uit verder hoor, maar ik vind het toch wel jammer dat ik nu rondloop met onder mijn wenkbrauwen nog 2 wonden.
Treatment by Chelsea•Eyebrow & Eyelash Tinting
m•almost 8 years ago
Verified review
Sarah was super leuk! Gaat een fijn gesprekje aan, hele toffe chick. Werkt snel en secuur. Nooit meer ergens anders!