Super behandeling. Voor de 2e keer geweest en wederom erg tevreden met het resultaat. Deskundig team en ook heel vriendelijk.
Treatment by Shiva•Eyebrow & Eyelash Tinting
Eva•over 8 years ago
Verified review
Bewust voor deze salon gekozen, omdat ze een ‘first time’ Brazilian was aanbieden. Zeer tevreden, goede ervaring aan overgehouden voor een eerste keer waxen. Bedankt!
Treatment by Waxen 3•Brazilian Waxing
Anonymous•over 8 years ago
Verified review
Was mijn eerste keer in deze salon , en kom zeker terug . Snel en totaal geen pijn gehad . En fijn geholpen . Dus ik ben zeer tevreden klant .