Ik vond het niet super goed gedaan vandaag. Onder m’n wenkbrauwen vond ik niet clean genoeg. M’n bovenlip is geharst en gethread. Ik had vooraf gekozen voor threaden, dus dit was een beetje verassend.
Treatment by Shiva•Eyebrow Threading
Anonymous•almost 6 years ago
Verified review
Ze heeft het echt mooi gedaan en het deed amper pijn. Normaal gesproken kan het wel een beetje pijnlijk zijn.
Treatment by Chelsea•Eyebrow Threading
Anonymous•almost 6 years ago
Verified review
Ze doet het echt super goed!!! Het was zo netjes en mooi gedaan