Het waxen was weer super! Ik vind het een hele fijne salon. Het meisje dat mij waxte was super aardig en leuk om mee te praten. Ik beveel iedereen deze salon aan!
Treatment by Waxen 4•Brazilian Waxing
Fay•almost 6 years ago
Verified review
Altijd super lieve mensen. Luisteren naar wat je wilt en altijd tip top in orde!
Treatment by Shiva•Eyebrow Threading
Eva•almost 6 years ago
Verified review
This was my first time at Go NKD and I’m extremely happy with the service and couldn’t be happier with the final results. The beautician was friendly and made me feel very comfortable. Definitely recommend!