Ben heel blij met mijn nieuwe wenkbrauwen.. toen ik weg ging waren ze nog wel erg donker maar 2 dg later ben ik super blij.. ik kom zeker terug👍🏼
Treatment by Gazelle•Brow Lamination
Rietveld•over 6 years ago
Verified review
Graag had ik mijn wenkbrauwen geverfd met henna, maar dit is perongeluk met gewone verf gedaan, waardoor ik nu niet erg tevreden ben met het resultaat. Zonde en jammer, want ik vond het de vorige keer wel heel goed!