Medewerker deed er erg kort over en is onzorgvuldig te werk gegaan. In 6 minuten stond ik weer buiten terwijl er voor de afspraak 15 minuten staat. Ook zien mijn wenkbrauwen er niet uit alsof ik ze heb laten bijwerken. Zelf heb ik tijdens de behandeling aangeven of ze er nog even naar wilde kijken, maar ze zei dat het model dan te veel ging veranderen en ging er niets meer aan doen. Erg jammer en zonde van het geld.
Treatment by Shiva•Eyebrow Threading
Anonymous•over 6 years ago
Verified review
Perfect nails again. Thank you!
Treatment by Waxen 4•
ManicureShow all…
Lotte•over 6 years ago
Verified review
Great attention to detail really happy with the results. Friendly staff