Het ging allemaal super snel. De vrouw die de behandeling deed was erg vriendelijk en begripvol, toch was ze ook streng wanneer dat nodig was (ik mocht bijvoorbeeld mijnbenen niet dicht maken door de pijn omdat alles anders zou gaan plakken).
Alles ging erg soepel. Voor mijn gevoel misschien een beetje te snel, er was niet zo veel tijd om bij te komen.