Fijn ontvangst, prima uitleg mbt de spray tan, vriendelijke dame
Tina•about 7 years ago
Verified review
Afgelopen dinsdag voor het eerst geweest en dat viel mee allemaal mee. Leuk ontvangen en goed geïnformeerd over het definitief ontharen. We hebben zo zitten kletsen dat het binnen no time voorbij was. Op naar de volgende behandeling.
Pina•about 7 years ago
Verified review
Klantvriendelijk, professionele behandeling en naleven van afspraken.
Roy•about 7 years ago
Verified review
De behandeling was super, en ik ben heel erg blij met het resultaat.
Dankjewel Kathi