Vandaag geweest voor de Carbon Laser Peeling en zoals altijd weer super deskundig en vriendelijk geholpen. Kortom een aanrader!
Toesja•over 7 years ago
Verified review
Ik heb een CLP laten doen, alles werd voor de behandeling netjes uitgelegd, heel vriendelijke huidtherapeut is Vania moet ik wel zeggen. Ik ben er blij mee. Dankjewel.
Ana•over 7 years ago
Verified review
Hele fijne ontvangst en behandeling. Topklasse en super gezellig.
Kamani•over 7 years ago
Verified review
Altijd een vriendelijke ontvangst, wordt op je gemak gesteld. Professioneel personeel.