Prima , snel en professioneel geknipt zoals altijd
Styled by Salon•Men's Haircut
Wouter•about 1 month ago
Verified review
Ik veveel de salon aan. Altijd op tijd en goede service. Maar het drogen ging niet goed en mijn haar werd heel pluizig. Ik heb heel kort dun haar, wat veel minder tijd kost dan de afspraak zelf, dus ik snap niet waarom ze aarzelden om het goed te fohnen. Zelfs nadat ik zo heb gevraagd, was er nog steeds veel tijd over. Dat begrijp ik niet.