Ik word hier altijd op een vriendelijke manier verwelkomt en door een professional geknipt. Bovendien is de sfeer altijd gezellig en ga je met een tevreden gevoel weer de deur uit. Kortom: gewoon top!
Styled by Salon•Ladies' Haircuts
Mieke•about 1 year ago
Verified review
Rustig en aardige kapster, luisterde heel goed naar mijn wensen.
Styled by Salon•Permanent Waves
Ivonne•about 1 year ago
Verified review
Zoals altijd, goed geknipt. Goed advies over mijn nieuwe wensen.