Vriendelijke man dat moet gezegd. Ik had een klein wasje verwacht en op zn minst achteraf. Met het mes de contouren gedaan, met scheergel wat ik er thuis af kon spoelen. Als ik er niet om had gevraagd liep ik de deur uit met haren over al op mijn gezicht ( werd niet afgestoft). Voor de behandeling stond 20 minuten maar na 10 stond ik buiten. Ook vreemd/jammer dat er geen wachtruimte is. Totaal geen sfeer maar als de behandling goed is doet dat er niet zo toe. Voor €39 had ik veel meer verwacht.
Styled by Barber D•Beard Trimming & Shaving
Mark•10 months ago
Verified review
Top zoals altijd, beste barbier van Haarlem!
Styled by Barber D•Men's Haircut
Koen•10 months ago
Verified review
Helemaal goed! Mooi gekleurd en geknipt!
Styled by Barber P•
Ladies' HaircutsShow all…
Chris•10 months ago
Verified review
was weer goed zeer tevreden
Styled by Barber P•
Ladies' HaircutsShow all…
fam•10 months ago
Verified review
Super fijne zaak. Kan altijd op korte termijn terecht en keurig geknipt.