Goeie break in een drukke week! Top service, slick gekapt! Superb
Jasper•over 9 years ago
Verified review
gisteren geweest. te kort personeel dus mijn afspraak zou wel eens een uur kunnen opschuiven. toch wat eerder geknipt door een dame van de kapsalon aan de overkant. prima geknipt hoor maar de charme van de barbier is daarmee wel een beetje weg. en over het maken van een afspraak. of doe dingen op afspraak of niet. een afspraak maken en dan gewoon nog een half uur tot een uur moeten wachten kan niet!
Edwin•over 9 years ago
Verified review
Best hair dresser I have been to for quite a while.
Anonymous•over 9 years ago
Verified review
Als baard-rookie is het fijn om goed uitgelegd te krijgen wat en waarom dingen gedaan worden. Relaxte sfeer, droge humor en mooie zaak.
Kunnen betalen via pin zou het helemaal compleet maken.
Jordy•over 9 years ago
Verified review
Sfeervolle zaak, fijn kapper en een nog beter kapsel na de afspraak!