Goede 1e ervaring met deze salon! Had een vervelende ervaring bij een andere salon en werd hier top opgevangen! Ze lieten me mn verhaal doen/uitrazen en ik werd weer helemaal rustig van het haren wassen. M'n haren zijn ook heel goed geknipt!
Styled by Rima - topstylist•Ladies' Haircuts
Miranda•about 2 years ago
Verified review
Altijd goed en zeer tevreden over Jacqueline
familie sylvie maarten bas•about 2 years ago
Verified review
Very good 👍
Svetoslava •about 2 years ago
Verified review
Prima geknipt, gezellig. Wel enorme prijsverhoging. Prijslijst op de site klopt niet
Wim•about 2 years ago
Verified review
Haar is precies zoals we besproken hadden. Helemaal top