mpoi op tijd geholpen, prettige klant-kapster benadering, zorgvuldigheid groot
Jan•7 months ago
Verified review
Altijd vriendelijk en kundige kapster
gerry•7 months ago
Verified review
Zeer klant vriendelijk, behulpzaam en vakkundig. Een echte aanrader !!👌👍
Ine•7 months ago
Verified review
Zeer goed
Desiree •7 months ago
Verified review
Ik ben gisterenmiddag bij Rima geweest om lowlights in mijn haar te laten aanbrengen en puntjes van mijn haar af te laten knippen.De kleur is precies de kleur die ik voor ogen had en Rima heeft niet meer dan een puntje van mijn haar afgeknipt. Ook dat was exact wat ik wilde. Ik ben 100% tevreden met het resultaat!