Elke keer ben ik zo goed geknipt door Tamara dat ik meer dan blij weer weg ga. Vriendelijk en correct, echt geweldige kapster in een sfeervolle, mooie salon!
Ladies' Haircuts
Sophie•over 5 years ago
Verified review
Wat heerlijk om na 3 maanden weer naar Claudette te mogen voor een knipbeurt! Claudette heeft mijn haar wederom precies goed geknipt. Het valt meteen goed en mijn haar lijkt twee keer dikker. Wat ook fijn is: Claudette luistert goed naar je wensen. Claudette is professioneel en heel kundig. Dank je wel Claudette, ik ben superblij met mijn heerlijk geknipte haar!
Styled by claudette•Ladies' Haircuts
Annelies•over 5 years ago
Verified review
Zoals altijd weer een feestje om door Tamara gekleurd en geknipt te worden!