mijn haar is mooi geknipt en ik kreeg goed advies!
Styled by Eda•Ladies' Haircuts
Ellen•8 months ago
Verified review
Ik ben ontzettend blij met het werk van Eda.
Ze heeft mijn haar geverfd en het resultaat is echt prachtig precies zoals ik het wilde (misschien zelfs beter!). De kleur is perfect, glanst mooi en past helemaal bij mij.
Ze is niet alleen vakkundig en professioneel, maar ook heel vriendelijk en oprecht geïnteresseerd. Ze neemt de tijd om te luisteren naar je wensen en legt duidelijk uit wat ze doet. Je merkt aan alles dat ze echt weet waar ze het over heeft en haar werk met passie doet.
Styled by Eda•Ladies' Full Head Highlights
Ramona•8 months ago
Verified review
Geweldige jonge gepassioneerde vrouw die luistert en zorgt ervoor dat al je wensen vervuld worden