De kapster was erg voorzichtig, achteraf had er meer van mijn haar af gemogen, ze werkte wel erg netjes. Veel complimenten gekregen over mijn wenkbrauwen!
Ladies' HaircutsShow all…
Tamma•over 2 years ago
Verified review
Ik werd geholpen door Hulia en naast dat ze mijn wenkbrauwen gewoon echt heel mooi heeft gemaakt heb ik ook goed met haar kunnen praten :)
Treatment by Sen •Eyebrow Tweezing
Mirjam•over 2 years ago
Verified review
M’n nagels zijn prachtig, Lena heeft hele leuke nagel ideeen. Daarna m’n haren en wenkbrauwen bij Seyma, ze is super secuur en houd van haar vak dat zie je! M’n haren zien er weer gezond uit! Dankjewel
PedicureShow all…
Shima Z.•over 2 years ago
Verified review
Good!
Treatment by Seyma •Eyelash Extensions
Vi•over 2 years ago
Verified review
Zaterdagavond begon ik legge plekken te zien en ook veel lijn, ook de neppe wimpers zijn te naast geplakt in mij ooglid, waardoor ik nu pijn ervaar.
Zondagochtend berichtje gestuurd via Instagram en totaal geen antwoord op gehad, het is wel gelezen.
Dit is geen fijne ervaring voor mij geweest en ze houden totaal geen rekening met klanten die ontevreden zijn. Erg jammer, aub als u ooit u wimpers hier wil gaan doen, NIET DOEN! Ga beter naar een ervaren lash stylist