Prima voor de prijs. Zou er niet terug gaan of aanraden.
Ladies' Haircuts
Anonymous•about 4 years ago
Verified review
Voor de eerste keer bij deze salon om m’n haar op te laten steken. Prachtig resultaat met aandacht voor mijn wensen. Kiara is een echte creatieveling. Veel complimenten ontvangen.
Styled by chiara•Hair Styling and Updos
Petra•about 4 years ago
Verified review
Prima! Een flink stuk er af en geen bijzonderheden:)