Het was de eerste keer dat ik hier kwam en heb direct een afspraak voor over 6 weken gemaakt! Echt top geknipt! Blij dat ik jullie gevonden heb! En complimenten voor chiara zij is echt goed!
Styled by chiara•Ladies' Haircuts
Rita•over 5 years ago
Verified review
Heel fijn dat ze weer open zijn, ik ben weer net zo goed geholpen als altijd!
Styled by chiara•Ladies' Haircuts
Anne•over 5 years ago
Verified review
Perfect dat ik zo snel na de versoepeling terecht kon. Er waren maar twee klanten tegelijkertijd en iederee droeg gezichtsmaskers.
Styled by chiara•Men's Haircut
Robert•over 5 years ago
Verified review
Ben prima geknipt door vriendelijke en professionele kapster. Kom al een hele tijd bij Belinda Spronk en blijf dat ook doen.