De beste kapster die ik ooit heb gehad. En ik ben pas 68 jaar.
Jannie •about 1 month ago
Verified review
Hair bij Steef is een kapsalon die ik iedereen kan aanraden. Goede parkeergelegenheid, op een rustige plek. Een kapper die meedenkt in mogelijkheden, en deskundig en vriendelijk is.
Styled by Stephanie•Ladies' Highlights
Deborah•about 2 months ago
Verified review
goed en vriendelijk geholpen
Styled by Stephanie•Children's Haircuts
Patricia•about 2 months ago
Verified review
Ze is professioneel. Zal zeker vaker heen gaan. Makkelijke locatie om te komen met auto.