Mijn zoon moest nodig geknipt worden, zijn "vaste" kapper zit helemaal vol, dus heb ik bij mijn eigen salon geboekt. De woorden van mijn zoon "zij is de beste en liefste kapper die ik heb gehad".
Hij is helemaal blij met zijn korte koppie. Thanks Zoë!
Styled by Zoe
Ingrid•over 2 years ago
Verified review
vriendelijke personeel, ze geven goed advies. ik ben wel blij met hun.ik blijf zeker terug komen.
Styled by Tara
Loes•over 2 years ago
Verified review
Makay heeft kennis en kijk op het knippen en stylen van krullen. Ben met een prachtige levende bos krullen weer de deur uitgestapt. Erg blij met het resultaat.
Styled by Makay
Merel•over 2 years ago
Verified review
Fijne kapper voor mijn dochter, de dames zijn relaxed en zorgen dat ze zich op haar gemak voelt. Ze knippen goed en stylen het leuk, ze loopt al 2 dagen rond met haar vlechtjes.