Ik was heel blij met mijn knipbeurt, want mijn krullen zagen er echt heel goed uit! Ik kom zeker terug.
Styled by Makay
Noa•over 2 years ago
Verified review
Excellent service as always!
Styled by Makay
Julien•over 2 years ago
Verified review
👍👍
Styled by Makay
Deborah•over 2 years ago
Verified review
Heb een mooie gellak gekregen, waarbij ze eerst grondig de oude gellak en biab heeft verwijdert, waar ze goed haar tijd voor heeft genomen.
Treatment by Zoe
Anouk•over 2 years ago
Verified review
Ik had afspraak om mijn gellak te verwijderen.
De tafel was niet schoon. Ik twijfel ook of er een schone vijl is gebruikt.
Ik moest 5 minuten mijn vingers in een kom vol met acetone laten houden. En dat heeft mij een jeukende en droge huid veroorzaakt. Normaal wordt het met een folie om de vingers gedaan om het contact met huid te vermijden.
Ik ben niet tevreden met het eindresultaat en de manier van communicatie.