Ben zo blij dat ik deze kapsalon heb gevonden. Ze zijn echt experts met krullen en luisteren goed naar wat je wil. Ben tevreden over zowel het knippen als het verven. Ze zijn goed bereikbaar met de auto en je kan gratis parkeren, dat is ook fijn!
Styled by Makay
jeanine•over 2 years ago
Verified review
Makay geeft goede adviezen. De behandeling is prettig en ze is erg vriendelijk. Mijn haar was echt super
Styled by Makay
Ragina•over 2 years ago
Verified review
Altijd fijn om daar mijn krullen te laten knippen! Sfeer is goed en gezellig en de dames vakkundig!