Helaas niet het gewenste resultaat bereikt. Haarkleur is niet duidelijk te zien, dat is wel jammer. Voor de rest is het een leuk salon met leuke dames.
Styled by Zoe
Sou•almost 3 years ago
Verified review
Makay laat mijn krullen er weer fantastisch uitzien.
Super blij met de service iedere keer.
Styled by Makay
Mireille•almost 3 years ago
Verified review
Sinds jaren zitten mijn krullen weer goed!
Rij er graag een eind voor
Ilse•almost 3 years ago
Verified review
Alle medewerkster hebben een berg aan ervaring en deskundigheid en adviseren zonder poespas wat de mogelijkheden of oplossingen kunnen zijn.
Styled by Tara
Angelique•almost 3 years ago
Verified review
Yentle heeft erg haar best gedaan, het ging nog beter dan vorige keer en het blijft lang zitten. Ik ben er heel blij mee.