Zo'n goede salon dat ik, die in het buitenland woon, hier elke keer als ik in Amsterdam ben mijn haar laat knippen.
Styled by Tara
Sebastian•almost 3 years ago
Verified review
Realy happy with evrithing
Styled by Makay
Viorica•almost 3 years ago
Verified review
Altijd al blij met Makay, maar wat een geweldige service deze keer. Door de storm geen mogelijkheid om te komen …werd ik dezelfde dag nog gebeld voor een snelle nieuwe afspraak ! Dus ik ben weer helemaal happy.
Styled by Makay
Miriam•almost 3 years ago
Verified review
Super vriendelijk personeel en altijd gastvrij.
Kom hier altijd met plezier even me relax momentje en bovenal altijd blij met me haar.
Styled by Makay
M•almost 3 years ago
Verified review
Ondanks dat ze aangaven niet te vlechten met nephaar hebben ze het toch geprobeerd. M’n vlechten zaten het hele festival fantastisch en daarna ook nog. Dankjewel Tara! Volgende keer weer :-)