Fijne en vriendelijke ontvangst met kopje thee en koekje. Uitgebreid bespreken van wensen en adviseren wat wel/niet te doen ivm proteïne/moisture van het haar.
Styled by Zoe
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Ben super blij met het resultaat, Tara is ook heel vriendelijk en zorgzaam! Zal snel weer terugkomen 😊
Styled by Tara
Fadumo•over 3 years ago
Verified review
Kon last minute terecht met een korting dus altijd leuk. Zoe heel vriendelijk en kan goed föhnen, twee dagen later zit mijn haar nog mooi. Leuke sfeer!