Ik kwam voor het eerst, duidelijk uitgelegd wat ik wilde en Cynthia heeft mijn wens uit laten komen. Ze is heel aardig en open-minded wat ik heel fijn vind.
Styled by Cynthia•Ladies' Haircuts
Yv•2 months ago
Verified review
Het was mijn eerste keer in de salon.
Cynthia is alles in 1 vriendelijk, vakkundig, professioneel...een Topper!
Me haar super blij mee,is lekker geknipt kan het zo op laten drogen,zit perfect!!
Ze heeft er een nieuwe klant bij 🤗
Styled by Cynthia•Fringe Trim
Jackie•2 months ago
Verified review
Het was een ontzettend fijne afspraak. Hartelijk ontvangen en lekker gekletst. M’n haar is nog nooit zo prachtig geweest!
Fee•2 months ago
Verified review
Heel fijn geholpen en mooi geknipt!
Styled by Cynthia•Ladies' Haircuts
Karlijn•4 months ago
Verified review
Cynthia knipt altijd hartstikke netjes.
Ze knipt mij al jaren en ik kan haar aan iedereen aanbevelen.